Giray biz de cok yasadik bunu. Her emzirme oncesi burnunu acin, sut geldiginde de burun aspiratoruyle çekin burnunu. Dogru pozisyonda emzirin. Emdikten sonra gazini mutlaka cikarin. Yatirirken dikkat edin yan yatirin ozellikle gazini cikarmadan yatirdiysaniz. Bir de reflü yataginda yatirin yoksa aspire edip cigerlerine kacabilir.