Canım kesinlikle doktora danışmadan verme. Ben kullandım bu mamayı ki doktor rapor çıkardı 36 tane aldım. Çocuğum 2 gün sonra zehirlendi. Kusuyordu ve ateşi vardı hemen acile götürdüm meğer zehirlenmiş mamadan ve şu an üstünden kaç ay geçmesine rağmen süt ürünleri bazen dokunuyor ( ilk zamanlar hiç veremedim) çünkü mamadan sonra alerji yapmaya başlamıştı.