Kızlar normalde reglyim cumartesi günü bitti 1 hafta oldu ama akşam saatlerinde adet olacakmışım gibi karnımda, kasiklarimda,belimde ve bacaklarımda agrım ve sancim var böyle hafifte değil baya hissedilir bir şekilde. Bu reglimde agrım olmamıştı sevinmiştim simdi de içime bir şüphe düştü normal bir durummudur acaba yaşayan varmı 🤦🏼♀️