baloglus zeynepzeze Ben kullanıyorum memnunum sadece arada kafası karışıyor ama bu genel bir sorun sanırım robot süpürgelerde
Rules zeynepzeze mijia ise ben beyazını kullanıyorum çok memnunum. Tek sıkıntı saçlarım aşırı döküldüğü için fırçasına çok dolanıyor ve iyi süpürmüyor sürekli fırçasından saçları temizlemem gerekiyor.
Cihangirimm Biz kullanıyoruz ve fiyat performans olarak şuan en iyi bu. Daha fazla para vermeye hiç gerek yok
Cihangirimm zeynepzeze yani şöyle söylim evi biz güzelce temizleyip sonra bu robotu başlattık ve inanılmaz toz toplamıştı. Mopu da oldukça iyiydi. Arada kafasının karışmasının sebebi haritalama sonrası eşyanın yeri değişiyorsa yada wifinin bağlantı sorunu oluyorsa yapıyor. Garanti konusuna gelince biz Hepsiburadadan almıştık ve alınan her ürünün Hepsiburada garantisi altında olduğunu söylüyor.
zeynepzeze baloglus Öyle mi 😒 Acaba diğer modellerde de var mı ? Birde mi storeler mi garanti veriyor sadece? Hepsi burada trendyol falan vermiyor mu garanti ? Bilginiz var mı
baloglus zeynepzeze Genel bir sorun olduğunu duymuştum ama yanlışım olabilir yani. O konuda bir bilgim yok. Eşim garanti olayında sıkıntı çıkıyormuş diye baya araştırmıştı biz o yüzden internetten almayı tercih etmedik. Xiaomi mağazasından aldık.
asliecekara V3 müdür? Öyle ise kullanıyorum çok çok memnunum, keşke daha önce alsaymışım diyorum çok büyük rahatlık bebekli evlerde.
zeynepzeze Rules Benim de saçlarım çok dökülüyor al işte bir sorun 😂 habire fırçamı temizliycem ooo 😒
Rules zeynepzeze valla sürekli ev süpürmektense fırça temizlemeyi tercih ederim 😂 sonuçta bu dökülme bitecek.