Kızlar bebeğim 4 ay 2 haftalık. Emzirme mama şeklinde ilerliyorduk ama son zamanlarda sütüm neredeyse yok denecek kadar azdı bu arada sezeryan doğum yaptım. geçtiğimiz ocak ayının 6sında regl oldum ve sonrasında hiç sütüm gelmedi. Bekarkende reglim hep şaşardı zaten 3 aylık evliyken hamile kaldım evlendikten sonra düzenli olmaya başlamıştım. 1 hafta gecikme oldu şuan da aslında hamilelik gibi bir tedirginliğim yok ama yinede yaşayan var mı merak ettim bu ilk sorum.
İkincisi pandemi yüzünden sağlık ocakları spiral takmayı durdurmuşlar çevremdeki aile planlaması merkezlerini aradım elimizde şuan spiral yok. Zaten sezeryan doğumsa rahimle ilgili bişi dedi anlamadım takılamayabiliyor dedi. Devlet hastanelerinde yakın zamanda taktıran oldu mu süreç nasıl ilerliyor. Fazla bütçe ayırmayacağım dan İstanbul beylikdüzü yada Esenler çevresinde bunu uyguna takan bildiğiniz bir özel hastane var mı ? Teşekkürler.