İyi geceler arkadaşlar, bebeğimin ateşi vardı hep 38/39 çıkıyor. Ateş düşürücü etki ediyor sonra tekrar başlıyor. 7 buçuk aylık şuan. Biraz enfeksiyon varmış. Viral enfeksiyon dedi. Buraya kadar sorun yok. Ama ateşi düşmezse nfa ve kovid testi yapacam dedi. Böyle bişey başına gelen var mı nasıl bir yol izlediniz. Lütfen yardımcı olun 😭