Belkis355 7 güne kadar normal diyor doktorlar kabizlik kabul etmiyorlar benim kızımın 6 gün yapmadığı oluyordu. Tam o aylarda, sonrasında 1 ay biogaia kullandım inanılmaz düzene girdi şimdi 6 aylık 4 aydır kaka çıkışları normal. Endişelenmenizi gerektirecek birsey yok bence çünkü o aylarda bagirsak florası tam gelismediginden geç kaka çıkışı yaşanabiliyor. Çok mama değiştirmek de iyi degil takip edin.