Asilinannesiiiii Bu göbek nasıl gidecekj hanımlar ya. Benim karnımı gören çocuğu ikiz zannediyordu karnım çok büyüktü . Şimdi koccaman bir göbek kaldı. Tayt mi korse mi ne kullanımı neyden fayda buldunuz bana da önerin lütfen
Betyit Asilinannesiiiii bende yeni oldum 1 ay önce doktorum 2.gün korse kuşağı tak dedi bende korse bay kullandım sonra bıraktım yAvaş yavaş gidiyor gibi önceleri çok korktum sanki çocuk hala içimde gibi
ipek39ela Asilinannesiiiii Kuzu tek ve kalıcı çözüm spor spor spor 💕 ama mekik falan değil tüm vücut yağ yakıcı kardiyo tabata hiit gibi egzersizler tecrübeyle sabit 🍀sezeryan doğumdan 6 ay sonra basladım ben ama güle güle göbek merhaba karın kası oldu direk 😂😂
2subat Bende doğum yapalı 1 ay 16 gün oldu korkudan korse takamadım bakalım kim ne diyecek burda bekleyeyim
Asilinannesiiiii 2subat doktor bana üç ayı geçmeden korse takma demişti. Şimdi beş aylık olduk hâlâ takmadım
_Ozgum6658_ Doğumdan sonra aldığım tüm kiloları verdiğime önce sevindim sonra süt yapsın diye ye otur ye otur geri tüm kiloları aldım tabi, emzirmeyi bırakınca diyete başlamayı düşünüyorum, sonra tabi ki korse ve spor en önemlisi diye düşünüyorum 🤗
Miniminnak22 2subat ben önce şal sardım Sonra karnı ve popoyu toparlayan tayt gibi olan korseden giydim Seninki nasıl Bişeydi ki canım emzirmene engel olmuş
Elcinelmaas Korse kullandım 16. Günüm hamilelikten önceki göbeğim var şu anda o da giderse extra bi kaybım olacak 😂😂 düzenli korse kullanımı bence en ideali sezeryan olduğu için herhangi bi spora cesaret edemedim tabi🤦🏻♀️
bitterdelisi24 Mrvb99 gerçekten hergun cekıceksen helal olsunn :)) ben basladım her seferınde ya 10 gun sonra ya 15 gun sonra bıraktım :(