Kız kardeşim 2.gebeliğinde boş gebelik yaşadı.kese büyümeye devam etti fakat bebek oluşmadı.belki bebek görünmüyordur diye kalp atışını duyabilmek için doktorun dediği son tarihe kadar bekledi fakat malesef bebek yokmuş.kürtaj olup keseyi aldırmak zorunda kaldı.