kullanici_adi_yok merhabalar, benim de oglumun kafasina büyük dedi saglik ocagindaki hemsire, cocuk doktoruna götürdük. Gelişiminde herhangi bir sıkıntı olmadigi icin sıkıntı görmedi kafa büyüklüğünü. Hatta doktor esimin kafa cevresini ölçtü o da büyük cikti normalden, genetik bir durum dedi. Tabi siz yine de iciniz rahat etsin diye götürün tetkiklerini yaptirin, insallah bir sey cikmayacaktir. 😊