Mihribann11 Kızım 4 aylık oldu, bir kaç gündür çene iki tarafta damaklarinda şişlik ve beyazlık var, dış mı acaba yoksa apse mı oldu 🤔😕nedenini bilen varmı kızlar
Prenses_annesi22 Mihribann11 diş cnm bıxım kız 3 ay 14 gün dedıgın gibi alttan iki dişin ucu görünüyor yanlarındakılerın de etlerı beyazladı huysuz salyası desen seller gıbı 🙄
Mihribann11 Haziran98 oy maşallah size 💙bende şüphe ediyorum dış mi diye bizimki atagimiz devam ediyor bitmedi huzursuzluk dış mı yoksa atak mı anlamadım ama sis beyazlık var karşılıklı birer tane damağımızda ,sizinde mı öyle oldu annesi
Haziran98 Mihribann11 evet canim bir gün arayla gördüm bende şaşırdım.. atağımz da biticek ama şimdi de diş sancıları başladı maalesef