Rzgr Tortilla_ bende almıştım pek ilgisini çekmedi. Sonra en büyük boyda resim defteri aldik. Tabi neleri sevip sevmeyecekleri hiç belli olmuyor.🤷♀️
annediyebiri Rzgr ben resim defterini o tahtaya asıyorum fırçaları vs koyuyorum kızım küçük bir kısım boyayıp tamam bitti diyor😅 oğlunuz yerde mi boyuyor acaba ben sınırlamış mı oluyorum diye düşündüm
Rzgr asocialmom yanı öğle çizdiği abartılı harika mükemmel şeyler yok tabiki😊 fırçayı iyi tutuyor ve düzgün çizebiliyor. O kadar. Sürekli yaptığı için çekmiyorum açıkçası.
52_58_52 Rzgr tamirci deyip gecmeyin valla isini severek yaptigi takdirde cok da guzel paralar kazaniyorlar. Esimin akrabasi var baba ogul tamircilik yapiyorlar islerinin baya ehliler ve unluler falan onlara getiriyorlar arabalarini
Rzgr 52_58_52 doğru valla. 😊 benim ablamın eşi de kaportacı. Ablam marmara mezunu eniştem ilkokul ama eniştem daha çok kazanıyor. Ondan suphem 😊yok
Rzgr annediyebiri yerde yapıyor. 1 tane örtü seriyorum üstünede defterleri boyalar bu kadar. Bencede ona bir alan vermişsiniz gibi olmuş sanki.. yere koyun yada masanın üstüne. Ama beyaz halım rengerank. Tanınmayacak halde. Ailece baharı bekliyoruz halı için.😥
Tuba Rzgr benimki de 2 yaşında ve aynı durumda☺️ kalemi oda 3 parmak ile tutuyor tıpkı büyük adam gibi. sürekli boyamak istiyor, deli oluyor kalem vs gördüğünde🙈