Uras_d Merhaba bebeğim 7 aylik ek gidaya geceli 1 ay oldu. 3 gün kuralına 1 kere filan uydum sonra üzüldüm biz bile 2 gün üst üste aynı yemeği yesek sıkılıyoruz ve kıyamadım. Belli aralıklarla ayni gıdaları verdim alerjisi çıkmadı cok sukur. Sizler nasıl yapıyorsunuz herkes kurala uyuyor mu?
Tomi Uras_d hiç uyumadım ve bazı besinleri hiç vermedim. Mesela avokado, tatlı patates, bal kabağı gibi. Çünkü biz bunları hiç tüketmiyoruz. Bal kabağı verdim bir kere kustu, öğürdü hemen. Alışık olduğumuz meyve sebze verdim, bir de yoğurt.
drn5410 Uras_d bende uyamadım 😬😅 yani doktorumuz 3 gün kuralı falan demedi.. 2 hafta sonrasında kıymaya geç dedi hatta o yüzden o böyle rahat bahsedince bende 3 gün kuralı yapmadım.. Alerjisi olsa bende nasıl anlıcam diye ara ara tırsıyom bu yüzden 🙄
Japonprenses Bende öyle yaptim bazen 2 gün verdim 6 buçuk aylik bebem bugün ilk kez armut verdim kanlı kaka yaptı ishal oldu koyu renkti kakası oysa bi tatli kaşığı bile vermemisimdir zaten süt süt ürünlerine alerjisi var korktum
Gocicim Tomi bnde hep bu yazdiklarinizi veriorum hele avakodo her gun okadar yararliki her yastan insana..
Uras_d Tomi kendimiz için yaptığımız yemeklerden verdiğimizde daha çok zevkle yiyorlar benimki de bal kabağınu pure halinde sevmedi.
RuzgarMommys Sıkılmak değil ki orda ki maksat çocuk alerji olmasın ve Çocuk o besini tanısın üst üste görsün bilsin diyedir
anneyimben_ Uras_d 2 çocuğumda da uymadim.gerekte yok bence ama tabiki süt bal verilmemesi ayına ve yaşına gorr olan besinlere hep uydum.
Uras_d Tomi başta oyle oluyor alışana kadar.bende bazı şeyleri elimle veriyorm mesela peyniri elimle ver8yirm yumurtasını vs kaşıkla her vermemi kabul etmiyor öguruyordu
Esilamm01 Uras_d 4 bucuk aylıkken başladım canım 3 gün kuralına bende uymadım şimdi 10 aylıgız çok şükür hiç Bi sıkıntı olmadı