Miskokulum22 canım ben hamile kalmadan önce hiç doğum yapmamışken 1 aylık olandan vuruldum öncesinde hap kullanıyordum unutuyorum diye başlamıştım 2 3 ay denedim ve adetim çok tuhaflaşmıştı bazen 20 gün geliyordu bazen az oluyordu, kaç kere doktora gittm tahliller hep temiz ama tuhaflık geçmiyordu. En son sağlk ocagındaki doktorum söyle dedi hapı günlük doz aldıgın için etkilemiyor ama iğneyi birden alıyorsun vucuduna dengeyi bozuyor ondan oluyor iğne kullanma dedi ve bırktım.