Alpitom 3bucuk aylıkken bıraktım artık rahatsız oluyordu ama tamda bırakmadık biz anne yanı beşiği kullanıyoruz beşiğin şiltesinin altına koydum boş kalan yerleride reflü yatağının kollarını falan koydum güzelce doldurdum ince kısmının altınada batraniye koyup eğimi biraz azalttım kaymasın diye yani anne yanı beşiğimizi reflü yatağına cevirdik tavsiye ederim. Çünkü yanlış hatırlamıyorsam 6.aya kadar kullanılması öneriliyor🌼