Giray bizde daha yeni anlayabildik. Aşırı kısmadan dolayı gidiyorduk hastaneye reflü dediler ilaç verdiler fayda etmedi. Sonra doktor sordu kakada kan var mı falan diye yok dedim gerçekten de yoktu. Yine de kaka tahlili istedi gizli kan çıktı. Zaten mukusumsu kaka yapıyordu artı sürekli egzema çıkarıyordu artı bide kusma birazda öksürük sonra hırıltılı nefes falan. Bunların hepsi inek sütü alerjisi belirtisiymiş. Bana diyet uyguladı işte. Pazartesi tekrar kaka tahlili vereceğiz. Biraz uzun ve meşakkatli bir süreç olacak ama kalıcı birşey değilmiş. 6-12 ay arasında düzeliyorlarmış