Anneciikk Allah aşkıma şu mamalara öcü gözüyle bakmaktan vazgeçin. Benim sütüm olmadı küvezde kaldık ve mecburen mama ile beslenmeye başladık. Kızım 14 aylık. 14 aydır mama ile besleniyor. Doktorumuzda kesinlikle 2 yaşına kadar vericeksin dedi. Çok şükür bu zamana kadar ne hastalandı. Çok sağlıklı bütün kontrolleri oldu her şeyi çok güzel kan değerleri vs. 4 aylıkken döndü 6 aylıkken emekledi 9 aylıkkende yürüdü. Kemikleri sağlam ve benim kızım hiperaktif. Her gün düşeriz kafamızı vururuz yinede akıllanmaz devam eder. Yanii çok şükür sağlıklı bir evladım var.Evet bende isterdim emsin sütüm olsun ve çokda içimde kaldı çok özenirim. Asgari ücretle geçinen bir aileyiz maddi olarak belimizi büktü ama kendimizden kıstık yeterki kızım sağlıklı büyüsün diye. İnek sütü mamadan daha zararlı bence önce onu bir araştırın