İyi geceler herkese bebeğim bugün tam 2 aylık oldu 2 haftadır ayak baş parmaklarında tırnak batması olmuş çok kötü durumda enfeksiyon kapmış şiş iltihap var içlerinde kanıyor sürekli doktora götürdüm genelde bebeklerde olur yapacak birşey yok geçer dedi hiç birşey vermedi çok kötü duruyor acıyor mu acaba diye içim içimi yiyiyor bunu yaşayan var mı acaba ne yapmam gerekiyor 😢