sibellllo Merhabalar bebeğime 1,5 uyku tulumu giydiriyorum fakat su gibi terliyor giydirmeyşncede sabaha kadar üstü açık yatıyor terletmeyen uyku tulumu ÖneriniZ varsa lütfen yardımcı olurmusunuz
BeyzaLivaLeyla sibellllo e bebekten almıştım hello babynin uyku tulumu çok güzel benim kızımda çok terler ve egzamaya çok müsait olduğu için vücudunun terlememesi lazım bu uyku tulumu benim çok işimi gördü
Omerr_0701 BeyzaLivaLeyla sibellllo bnde hello baby uyku tulumu u aldım üstelik Polar olarak çok memnunum sıfır terleme gayet rahat kullanışlı tavsiye ederim
Fulyaalinmina sibellllo hello Baby basic kapitone gri renk olani hiç terlemiyor kalın elyaf değil incecik ama bebeğiniz 6 aylık da 9 ay alın mesela küçük kalibi
Acemiyiz Fulyaalinmina bende aldım bugün geldi kargo bebeğim 3.5 aylık 6 ay aldım olur heralde demi ? Büyük gelmez
Fulyaalinmina sibellllo https://www.e-bebek.com/hellobaby-basic-bebek-kapitone-uyku-tulumu-p-20yhbluuyt001001/?gclid=CjwKCAiA65iBBhB-EiwAW253W4pxvjNZiwguG4Q9XJRcSvlcM4bB2Xh6MRBw5Flsawe1MlHZ0qJJaBoCgtUQAvD_BwE
Fulyaalinmina Acemiyiz bizim de 3 buçuk aylık 6 ay tam oluyor. Hatta 1 ay sonra 6 ay olmaz diye düşünüyorum.
Maviyesil121212 sibellllo biz de LCWaikiki kullanıyoruz terletme yapmadı hiç , bilemedim ki yapıyla alakalı belki. Ya da içine giydirdiğiniz zıbınla alakalı olabilir mi
Maviyesil121212 sibellllo olabilir, ben sadece çıtçıtlı body giydiriyorum uzun kollu . O da LCWaikiki. İçindekini tek kata düşürün bakalım bir de
Purely sibellllo lcw. Yüzde yüz pamuk 1.8 tog kullaniykrum çok memnunum. Zaten pamuk olduğu için eğer terliyor ya da üşüyorsa tulumda sıkıntı yoktur direk kıyafette bir sıkıntı vardır.