PnrB eczaneden alip saglik ocaginda yaptiranlarda var canim ama her saglik ocagi yapmiyor bana yaptircakmisin diye bile sormadilar mesela bize takipli cocuk doktorumuz 3.cu ayda yapti zaten agizdan damla seklinde veriliyor ikinci dozu da 5.ci ayda olucak bjr yan etki falan olmadi tek eve geldikten sonra ishal gibi kaka yapti doktorumuza msj attim.normal dedi onun disinda bir yam etki etmedi cok sukur biz hastanede 276 tl ye yaptirdik yalniz saglik ocaginda yaptircaksaniz eczanrden alirken buz kupuyle alip goturun saglik ocagina cunku soguk zincirinin bozulmamasi gerekiyor aksi takdirde aşi malesef cop oluyor