Merhabalar hanımlar çarşamba günü hormonlu spiralimi çıkardım dün akşam lekelenme şeklinde akıntim oldu fakat bugün çok fazla kanamam oldu bu arada adet tarihimde değil daha 10 gün kadar var ve normalde bu kadar fazla kanama yaşamam spiral öncesi acaba bilgisi olan varmıdır açık yazdım kusura bakmayın tecrübesi olanlar yazarsa çok sevinirim