Yagiz2626 Ocağın 17 sinde regl olmuştum bu ay yani şubatta 4 ünde oldum arada 18 gün var spiralim var normalde çok gelir ve 7 8 gün sürerdi bu seferki cok az az geliyo ve bugün 9. Gün bitmicek gibi başına gelen varmi neden olabilir