Arkadaşlar bebeğim 13 aylık. Beni dinlemiyor komut almıyor, ismiyle seslendiğimde bazen bakıyor bazen bakmıyor, cee yapıyordu artık yapmıyor alkış yapıyor, yürümüyor, öpücük atmıyor, bay bay yapmıyor ve bu yüzden akranlarından geri olduğunu düşünüyorum. Canı istediği gibi takılıyor, canının istediği şeyleri yapıyor. Taklitte ediyor bizi. Hadi, gel, det, anne, baba, dede kelimelerini söylüyor. Otistik olarak düşünmedim değil ama otistikten ayıran a özellikler var göz teması kuruyor güler yüzlü sosyal bi bebek aslında. bugüne kadar kötü düşünmek istemedim ama eksik giden bişeyler olduğunu gözlemliyorum. Doktordan randevu aldım gideceğim fakat derdimi sizlerle paylaşıp bilgi almak istedim.