AnyelaMom ben de spinalle doğum yaptım yaklaşık 20 gün sonra dikişimin düğüm yerinden akıntı oldu doktora gittiğimde eliyle sağıp baticon sürdü ve hergün sabah akşam baticonla temizle dedi. Bi kaç güne zaten akıntı durdu ama sizin öyle mi bilemiyorum allah korusun iltihap falan kapmış olursa başınıza daha büyük sorunlar açabilir. Ayrıca ameliyat olduğunuz için operasyonu yapan doktorun görmesi lazım diye biliyorum yanibaşka bi hastaneye giderseniz bakmayabilirler.