Nekwa Anneoldum tabiki yürüteç kendı kendine oyalanır daha da cabuk yürür Ilkte yurutec bunda da alcam
Yeliz Anneoldum bende aynı karasızlığı yaşıyorum 😊 hoppalaya doktor 6 aylık olur dedi yürütece 8 aylık olur dedi. Kaldım öyle. Bide max günlük 10-15 dk dedi. Almasam mı diye düşünüyorum.
Ahmedinannesi Anneoldum yaa ben de prego hoppalaya bayıldımm.Kaslarını güçlendiriyormuş bebeğin yürütece göre daha iyi diyorlar ama ikisi de zararlı diyen de var ben de kararsızım açıkcası ama az da olsa oyalanması için ikisinden birini almayı düşünüyorum.😥
Gizemir Bence yürüteç. Nedeni ise sürekli siz nereye gitseniz arkanızdan gelir odada yalnız kalıp sıkılmaz
Ahmedinannesi Yeliz ayy 10 dk ne ya ben de en azından yemek yapana kadar takılır diyordum😅😅Hayallerim yıkıldı şuan🙄