Selam kızlar. Bebeğim 6 ay 4 günlük oldu. Bu aralar hiç birşey yemiyor, zorluyorum kabul etmiyor elime oyuncak alıyorum zar zor 90 CC içiyor. Gece bile diliyle itiyor uyuduğu sırada. Ne yapacağımı şaşırdım. Bu durumda olan var mı neden böyle iştahsız, hasta olacak diye korkuyorum.