Merhaba anneler, Momstok Mother Tea çayı kullananlar varmı? Ve Mayya’yı kullanan anneler var mı aranızda? Bebeğim ilk 10 gün sol gögsümü tutmadığı için sağdım hep ve On günün sonunda tuttu emzirdim ve emzirdikten sonra sağdım sol gögsümü ertesi gün sol gögsüm yumuşadı ve hafif küçüldü. Sağ gögsüm taş gibi büyük. Sol taraf küçük tuhafıma gidiyor. Zamanla yumuşar gögüsler diyorlar ama bu kadar kısa sürede tuhafıma gidiyor. Sol gögsümü sıktığımda elimke Süt geliyor ve bebeğim sol gögsümü de emiyor. Süt geliyor ki tutuyor ve emiyor. Süt gelmese emmez sanırım… Sol gögsümü tutmadığı zaman sağdığım da 10 20 cc çıkıyordu bazen 30 cc oluyordu ama şimdi sağdığım da 10 cc bile olmuyor…. İkisi gögsümden de ne yapmam lazım ne kadar aralıklarla sağmak ya da emzirmeden sonra mı önce mi sağmam gerekiyor? 24 günlük bebeğim En azından bir 6 ay istiyorum anne sütü alsın Ve Bu Momstok Mother Tea çayını instagram da emzirme danışmanında gördüm ve sipariş ettim 9 şubattan beri kullanıyorum faydası var gibi…. Tabi bunların yanında incir ceviz hurma Dereotu rezene çayı gün içinde su içiyorum… Bir de bu emzirme danışmanın Momstok mayya içinde bira mayası arpa mayası var hap sipariş vermek istiyorum ama kullanan anneler var mı aramızda inşallah vardır Biri yazabilir mi? Faydası görüldü mü nasıl Ve bu gögsüm için ne yapmam lazım her duşta sıcak su ile ovalıyorum ütü basıyorum havluya ve gögsüme yapıyorum sıcak uyguluyorum başka