Liyaa Merhaba arkadaşlar bugün kızımı yıkarken koltuk altındasivilce ucu gibi beyazlıklar vardı giydirirken farkettim daha önce başına gelen var mı acaba ?soğuk diye 5 gün yıkamamıştım ondan mı kaynaklı bilemedim 🤔🤔kontrolümüz haftaya gitmezse doktoruna sorucam bu arada kızım 4 ay 19 günlük
aysetunckilicfirat Benim kızımın da sağ koltuk altında iki adet var, terlediği için olduğunu düşündüm.
Liyaa aysetunckilicfirat geceleri çok terliyor özellikle başı ondan mı acaba bide yıkamadım soğuk diye üstünü açıyor sürekli bende iki tane battaniye örtüyorum bunhafta tek battaniye örtüm bakalım farketçek mi
aysetunckilicfirat Liyaa ben yıkadıktan sonra pişik kremi sürüyordum ama bu ara dediğiniz gibi hava soğuk ve yıkadıktan sonra üşümesin diye sürmüyorum pişik kremini, ondan dolayı olduğunu düşündüm.
Liyaa Deletedmom324 doğduğundan beri çok sıcağa alıştırmadım odası en fazla 22derece olur sabit 20derecede sadece geceleri iki battaniye örtüyorum çok açıyor üstünü diye ama belkide sıcağa alışık değil ondan olmuştur tek battaniye örtücem artık