Öncelikle sakin olmalısın çünkü bizim stresimizi bebekler de hissediyor. Kolik müziği var youtube dan açabilirsiniz, çok sakinleştiriyor, bi yandan da omzunda pışlayıp hafiften salınırsan faydası olacaktır. Zaten bi düzenleri yok benimki de 50 günlük her gün yeni bi düzene uyanıyoruz. 😂😅 Sanki hep böyle kalacak gibi geliyor o kriz anlarında ama hatırlamak lazım büyüyecekler. 🥰