Harikara 1limonatamoms şuan düşüşteydi oda ama yükselebilir diyolar 1 dolara çıkma ihtimali varmış ama ne zaman belli değil kestiremiyo insan
idil_nisa Zeynaa1 bilmiyorum şu an uyuyor sorardım da. Bayağıdır 1 hafta 10 gündür yükselmeyen bir coin ama.
aly2020 idil_nisa etheryum ve avax yükselişte ayrıca bitcoin de . Eşinizin oynadığı muhtemelen bitcoin değil çünkü bitcoin geçen ay 230 bin civarıyken şu an 335 oldu . Baya kar etti yani biz de takip ediyoruz da :)
Saripapatyaannesi34 idil_nisa geçen hafta bu bela yüzünden boşanma aşamasına geldik 8 bin zararla çıktık eşimin psikolojisi allak bullak oldu evde ruh gibi gezdi çok şükür dahada kayıp vermeden çıkarttım onu ama zor günler atlattık. Bu paranın kârı da olsa ben helal olduğunu düşünmüyorum haram para güya ben onu çıkarmasam 40 bin kâr yapmışız benimle konuşmadı 1 hafta boyunca.Iyi ki de çıkarmışım o paranın yararını göreceğimize inanmazdım biraz yükselişe geçince zararınızı kapatıp çıkmanızı öneririm eşim 71 bin ile girdi 45e kadar düşmüş haberim yok en son 63 ile çıktık sizde az zararla çıkmaya bakın derim kumardan farkı yok bence yazık günah
niloss90 Bende çok merak ediyorum. Nasıl bir şey bu bitcoin? Borsa gibi mi? Bence bekleyin anlamıyorum ama bu yıl çok kazandırcak vs. diye çok yorumlar oldu, uzun vadede kazanırsınız
aly2020 idil_nisa onlar şu an yüksek alınmaz düşebilir on gün önce tanesi 7bindi etheryumun şimdi 13 civarı. Alın veya almayın onu ben bilemem takip etmek lazım. Bir de yazılımlı girdiği bişeyse 1 ay dolmadan çıkamaz . Anladığım bu kadar biraz takip etmek lazım gözden çıkarılan parayla girilir böyle şeylere çünkü düşmek de var kalkmak da güven olmaz . Eğer bu parayla şu an bir aciliyetiniz yoksa yükselişe geçer zararınızı karşıladığı an çıksın başka yatırım baksın yüksek parayla da girmesin girecekseniz de aklınızın kalmayacağı bir parayla girin
dolunay01 idil_nisa geçenlerde 2,3 gun önceydi sanırım 47 kere falan cıktı iyiydi ama bırden düşüyor düştüğü anda çekmeli.ters bır durum neden çıkamıyor istediğinde satamıyor
Astalavistababy idil_nisa beklemekte fayda var eşim sabırla bekliyor yüksrliyor satıyor düşünce tekrar alıyor yaklaşık bir senedir bununla uğraşıyor 15 bin gibi bi parayla girdi şuan 26 bin var hesapta kullandığımız para da 15 bin vardır kar olarak. Yabancı tweetlerden takip ediyor yükseliş bandını tahmin etmeye çalışıyor istediği kadar yükselince satıyor düşmesini bekleyip tekrar alıyor sabretmek takip etmek lazım
Harikara idil_nisa bnm eşim baya kar etti cnm ya ama bu 12 şubtta çin tatilimi ne varmş düşück dendi o yüzden sattı onun takip ettiği bi site var hatta whatsapp grubu fln kuruldu istiyosan adını öğrenir yazarım sana
Harikara idil_nisa eşim işte şuan 1 de geliyo eve gelsin sorarım cnm yada o sitenin adını söylerim orda yorumlar falan var eşim hep takip ediyordu öyle kar etti.
Harikara idil_nisa investing. Com ama ordan yükselişleri takip ediyomş yorumlar falanda var belki faydasını görür bi bakın isterseniz
Asya12 idil_nisa bide pi coin cıkmış henüz borsaya girmedi 2022 bulurmuş girmesi yükledik hergun kazim yapıyoruz birikiyor piyasaya kac liradan girer bilmiyoruz.baskalarini da davet ettikçe daha hızlı kazanıyormuşsun yükledim bide baktım rehberimde bilenler varmis bile
muziko idil_nisa bu işler hiç kredi ile olur mu banka faizleri inanılmaz uçuk bitcoin borçla değil kuvvetli sermaye ile çok güzel kazandıran takip etmesi gereken bi alan kredi ile bitcoin almak da biraz tuhafıma gitti ama inşallah dediğiniz gibi yatırımlarınız yğkselir ne borç kalır ne kredi içiniz rahat olsun eşiniz de çok dert ediyordur psikolojik olarak baskı yapmayın bence destek olun
YBusralp idil_nisa ben bi ara ilgileniyodum anlık bişey gecenim bi vakti bile çıkabiliyo birden beklemek en doğrusu çıkarsa zarar eder benimde 5 6 bin düşüp sonra kar bile olduğu oldu