Ozge-2012 Hayirli geceler kızlar bugun 4. Ay aşımızı olduk ama ateş yaptı 😔 37.7 oldu cok telaşlıyım ne yapmalıyım surup verdim 2 saat önce yarım olcekbir daha ne zaman verebilirim yardjm edin