TugceYildiz1 aslinda doktor da bana 4 4 saatte bir vermelisin artik dedi ama kizim 2 saat zor sabrediyor. 3 saat sonra emdiginde sutteki vitaminleri daha duzgun bir sekilde alıyormuş. Ayrıca ek gidaya hazirlamamiz lazim bebegi demisti
4 aylik kontrolüne gidince. Cunku 5. Ayda ek gidaya başlayacağız. Kizim oratalama 1200 kilo alıyordu her ay 4. Ayda 650 gram almıştı gelisim ilk 3 ay kadar hızlı olmayacak artık demisti