zeynepeliz Yamuna kullanıp da beden değiştiren, fayda görenler var mı aranızda? Bir de benim aldığım L beden. Bütün kopçalar kapandıktan sonra M ye mi geçmem gerekiyor hanımlar
DAK zeynepeliz Ben çok fayda gördüm canım L beden aldım son kopçaya geçtim sonra bir süre öyle kullanıp bıraktım.
Hazalperi Bende l aldım ikinci kopmaya geçtim ama çok rahatsız ediyor bebeğimle rahat ilgilenemiyorum diye bıraktım takmayı
DAK zeynepeliz Ama ben her gün aralıksız kullandım Doğumdan 20 gün sonra başladım 1,5 ay kadar kullandım.
DAK zeynepeliz Tam olarak gitmedi yani belimin incelmesi kadar hızlı bir etki göremedim göbekten malesef.
DAK zeynepeliz Yine faydasını görürsünüz diye düşünüyorum. Ben aynı zamanda çok hızlı kilo da verdim korseden mi bilmiyorum. Ağustos ayında doğum yaptım çok çok zordu korse takmak hatta sırtımda isilik tarzı sivilceler çıkınca bıraktım mecburen korseyi