SinemB Yenibebek_yenianne olgunlaşıp yumuşayana kadar çürüme süresine geliyor daha zahmetli değil mi😀 siz bilirsiniz
Yenibebek_yenianne SinemB Ahaha yok saka yaptim😂 Tabii ki fikirleriniz onemli. Bilmediğim icin actim zaten postu kimden faydalı ne öğrenirsem kâr sayiyorum🥰
F-Betul Yenibebek_yenianne Ben wee baby silikon uçlu kaşık ve oioi kaşık aldım ikisinde fena değil tabak almadım evdeki tabakları kullanıyorum biraz büyüsün belki vakumlu alırım şimdilik bence tabak gerekli değil.