Prensenbebek Kızlar göbeğimiz düştü 17.günün sonunda ama sanki içinde kaldı bilşeyler napmam gerekiyor
tlynlll Prensenbebek kuru tutmaya çalışın bizim ucunda kırmızı bilye gibi bi şey kaldıydı doktora gittik kurumamış o yüzden orda ilaç sıktı
Srhtzlyh Prensenbebek benimkide aynı 17. gün düşmüştü içinde bağdan parçalar kalmıştı. Dokunmadım ertesi gün kapanmış içinde kalanlar var diye korkmuştum enfeksiyon filan kaparmi diye hatta post açmıştım bende. Ama bir iki güne kendiliğinden dışarı atıldı parçalar zıbınında gördüm siyah siyah. Sizinkide muhtemelen öyle olacaktır 😊
Hosgeldin Pihti kalıyor cnm bizim dusmedi ama bende onemsemedim doktora kontrile gittigimiz de eliyle aldi
aliye4216 sari akintiya benzer birseyler cikiyordu doktorumuz antiseptik sprey verdi icinden cikan steril mendillerle temizlememi soyledi kendi temizleyip gostererek bir iki gun temizledim gecti