Sueda1313 4 aylık hiç bir sıkıntısı olmadı mesela hemşireler kan aldığında canı yanınca ağlardı şimdi çok güzel ağlıyor aşı olunca canı istedi mi keyfi yerindeyse ağlamıyor canı bişeye sıkıldı mı mızmızlanıyor o kadar her bebek ağlayacak diye bir şeyde yok ki annemlerde garipsemişti bu bebek ağlamayı bilmiyor diyorlardı şimdi alıştılar