Merhaba güzel anneler artık kendi saglıgımın gitmesinden korkuyorum bebegim 6 ay 3 günlük uyku düzeni olusturduk en geç 8-9 gibi yatıyor ama geceleri cok kalkıyor sabah 3 e kadar her iki saatte 1 ondan sonra ise saat bası kalkıyor bu durumu yasayıp çözmüş anneler neler yaptınız?Not: bebegim biberonu hiç sevmiyor sütümü sagıp içirmeye calıştım mama vermeye calıstım ama hiç kabul etmiyor ondan rüya ögünü yapamadım biberona da alıştırabilme yönetiminiz varsa paylaşırsanız sevinirim🙏🏼)