13 ay 10 günlük yani bir yaşında bebem var artı hamileyim 1.5 olana kadar emsin istiyordum ama artık cok yoruyor dişim cıktı kolay olmuyor hem icimdekini hem bebegi beslemek bugun kesmeye basladım yani deniyorum acaba devam sütü vermem gerekiyor mu sabah aksam yemeğini yer anne sütü yerine mama lazım mı?