KIRMIZI__Ojemm Kızlar meraba çocuk doktorumuz endokrinoloji’ye sevk etti. Tahliller yapıldı bi hormonu bozuk ve testileri büyük dedi, 3 ay sonra kesinlikle kontrol dedi başına gelen oldu mu bilginiz var mı bu konuyla?
KIRMIZI__Ojemm Kahvedelisi sağol canım 15 günde bir kaka yapıyordu oda fitille kabız olduğu icin kan tahlilleri yaptı orda cıktı tiroidide cok düşüktü:((
dolunay01 KIRMIZI__Ojemm anladım peki nr yapacaklarmıs suan plan ne .bızımde endokronolojıde hormon testine bakılfı hipospadias varda .hangı cinsiyete daha yakın dıye sukur sıkımtı yokmuş .umarım bilen birileri yazar cokngecmıs olsun
KIRMIZI__Ojemm dolunay01 tahlil yaptılar canım iste yumurtalıkları buyk hormon bozukluğu olabilir ilaç bisey vermedi 3 ay sonra kontrol dedi.o kadar sizede cok geçmiş olsun siz nasil anladiniz nasıl gelişti herşey nerden anladınız ne yaptınız