Kızlar bebeğim doğduğundan beri baby me yenidoğan ıslak mendil kullanıyorum 24lü büyük kutu alıyorum daha hesaplı olsun diye bu gün yine o şekilde aldım fakat yoğun bir koku farklı bir dokusu var daha bi ince başına gelen oldu mu ?
bunu kullanmak hiç içime sinmiyor ben parfümsüz temiz içerik katkısız diye alıyordum napabilirim iade alırlar mı bu durumda ?