Kızlar kızım 4 ay 2 günlük 3-4 gündür hep oturmak istiyor kendini baya kaldırıyor tabi tam kalkamıyor biz kaldırmayınca da ağlıyor😂Biraz kaldırıp oturtunca ondan mutlusu yok geri bırakınca tabi yine aglıyor😂Erken mi daha otursa sıkıntı olur mu çok hevesli ne yapıyım bilmiyorum tecrübesi olan var mı