Urasmusab bende arada veriyorum cnm tok tutuyo besin değeri yok ama kaşık maması olarak vermek istersen 1yemek kaşığına 1su bardağı su koy karıştır sürekli top top oluyo yoksa biberonla vermek istersende 1tatlı kaşığına 1çay bardağı yapıp kaynat ılıdıktan sonra verebilirsin buğday nışastasıda veriyorum bazen oda güzel tok tutuyo