Thesra Bence güzel oldu bu şey herkes elinde olan artık kullanmadığı şeyleri burda satabilicek gibi post açılması mantıklı bence bende satıyorum😂 joie serina 2 in 1 anakucagi😂
Thesra [bilinmeyen] Cok para kesiliyor o tarz sitelerden birde satilmiyor cogu zaman burda en azindan uzun zamandir herkes birbirini taniyo isimlerdende olsa bence daha iyi gibi bende yasak saniyodum belkide oyledir bilmiyorum admin bizi aydinlatir diye dusunuyorum eger yasaksada bu tarz birsey olsa super olmazmiydi ama😊😊😊
Ahmedinannesi [bilinmeyen]ne güzel post olmuş.😅 ben de reflü yatağı satıyorum.😬sevi bebe markası,kiraz çekirdekli torbası olanından.Hiç kullanmadım diyebilirim tertemiz.Düşünen olursa 50₺ Ye satıyorum 110₺ ye almıştım..
Thesra [bilinmeyen] Ya az süre kullanılacak şeyleri temiz ikinci almak gerçekten daha mantıklı ben daha hiç almasamda çok göz gezdiriyorum o tarz sitelerde inşallh satarız valla ne güzel olur hemde☺️☺️☺️☺️
Ahmedinannesi [bilinmeyen] ben de indiriyim onu,bebecruz dan bakıyorum ben de bazı şeylerine,letgo da da herşey var.☺️
aliesradestan Guzel bisey bende bebek arabasi satiyorum o zaman chicco nun 710 tl aldim 500e verebilirim 1 ay kullandim☺
mosimosi [bilinmeyen] Bende lansinoh da var avent de. İkisinden de içiyor ama artık akışı yavaş geliyor, hızlı akışlı avente geçtim. Lansinoh güzel ama yenidoğan bebeklere daha uygun. Kötü biberon değil yani umarım satarsınız ☺️
Mervee98 ALYASNB 3 ay+ olarak geçiyo https://www.kirmizibeyazeczane.com/urun/philips-avent-scf696-17-natural-biberon-330-ml-3-ay
Mervee98 [bilinmeyen] https://www.hepsiburada.com/lansinoh-natural-wave-biberon-emzigi-2-li-hizli-akisli-p-AILEBEBEK76030?magaza=mamacim&wt_gl=cpc.nelk.6809.abo-bebek-beslenme-pla&gclid=EAIaIQobChMI6vjXqs2Y3QIVGuR3Ch0YbwbyEAkYECABEgIMTPD_BwE
ALYASNB Mervee98 Hızlı akışlı Lansinoh (3 delikli) olanından gerekiyor diğerleri bizim kızdan red yedi😁👍🏻