Momkids bende aynı durumdayım yaşına kadar emsin bıraktıracak diyorum artık mama almıyor yoksa şimdi kesicem gece gazdan maf oluyor dr özel damla önerdi aldım ama işe yaramadı kesin emdiği için oluyor gündüz ek gıda bu kadar olmuyor gece emip uyuyunca başlıyor kıvranmaya