Mom17 canım giysilerini yıkadığın deterjanla kalın giydirmekle hepsiyle alakalı oluyor egzama benim kızımın geçen sene ensesinde 3 aylıkken bildiğin kabuklu iltihaplı egzama yarası oluştu neler yaptım mısır nişastalı suyla banyo yaptırdım ezgaması biraz hafifleyene kadar mustelanın stelatopia sampuanına geçtim vücudunu bioderma atodermin vücut jeliyle yıkadım ve her banyo sonrası nemlendirdim biodermanın atoderm kremiyle kalın giydirmekten vazgeçtim hemen deterjanını değiştirdim borona geçtim bebek ibaresi bulunan bütün deterjanlar egzamayı azdırırmış dr öyle söylemişti gerçekten düzeldi kızımın göğsüne ve sırtına yayılmıştı babasından genetik bizde birde şuan 16 aylık sadece sol yanağında ufacık oluyor sağ bacağında da 50 kuruş kadarlık bir bölgede oluşuyor hemen nenlendiriyorum geçiyor sıcak soğuk etkisi çok önemli mesela yünlü örgü yelek falan hiç birşey giydiremiyorum artık hemen. Azmaya başlıyor ayrıca bu şampuan vücut ritüelimiz hala devam ediyor