Deletedmom62626 Elifim46 buharın zararı olmaz faydası olur canım kullanabilirsin bende çoğu zaman ventolin kullanıyorum
gozpariltisi Elifim46 hayır kesinlikle kullanılmaz buhar vermek basit bir şey gibi görülse de bir bebek nihayetinde grip oldu bebeginiz tamam geçmiş olsun sık sık emzirmeli ve burnunu serum fizyolojikle temizlemeli siniz sakın burda duyduklariniza göre bişey yapmayın
Kahvedelisi Elifim46 cocuga daha önceden ventolin tarzı ilaç kullanılmadıysa asla kullanılmamalı, ki daha önce kullanılmış olsa bile o anki kilosuna göre doktorun doz ayarı yapması lazım ezbere kullanılacak bir ilaç değil ventolin
Kahvedelisi Elifim46 benim büyük oğlumda ciddi ciger sorunu oldu o zaman bile doktor ne yazıkki kullanmak zorundayız dedi, cigerleri bitmişti. Buhardan kastınız oda nemlendirici mi nebulazatör mü?
Elifim46 gozpariltisi bebeğim bir yasini geçti ve emmiyor canm grip oluyor sürekli ve zor atlatıyor ne gibi zarari olabilir ki
Deletedmom62626 gozpariltisi neden böyle bir düşünceye girdiniz ki buharın ne zararı olabilir biz çok faydasını görüyoruz doktorumuz öneriyor çokta rahatlıyor yavrum
gozpariltisi Deletedmom62626 doktorunuz öneriyor.cunku bebeğiniz için gerekli ama bu bebek için gerekli veya değil burdan bizim karar vereceğimiz şeyler değil bunlar sağlıkçı değilim kamuda çalışıyorum ve çalıştığım kurum bunyesinde sağlık birimimiz var ve çalışan personel arkadaşların da önerileri bu yönde bilinçsiz verilen ventolin ve buhar bebeğin akcigerlerinde ağır hasar bırakabilir