Dilara412 Kızlar bir göğsümde süt varken diğer göğsümde süt pek yok neden böyle bilen var mı ya da yaşayan var mı elimle sağdım zar zor oluyor
QueenBeee Dilara412 bunu doktoruma sormuştum bebek her zaman bi göğsü daha çok sever dedi ısrarla az süt gelen memeni ver zaten emme gücü arttıkça süt de gelecektir dedi ben ısrarla az süt gelen memeden başlıyorum emzirmeye hep
Elfazrnr Dilara412 benimde sol göğsümde yok denecek kadar az arada emzirmeye çalışıyorum ama midesini bulandırıyor kızımın sanırım emmedigi için süt birikince tadı değişiyor midesini bulandırıyor hiç emmek istemiyor 🤷🏻♀️