Aytenkrktn gglsrnarslan sma biraz fazla kilo aldırıyor canım bence bana göre iyi bişi değil bu ben bırakmıştım sma yı
Eminerd gglsrnarslan hipple başladık fakat bi ara kabız oldu bıraktık smaya geçtik 😊 kilo alımı iyi kabız yapmadı çok şükür
Kucukkalbim gglsrnarslan Yok yapmadı içinde prebiyotiklif var 23 aylik ara ara halen içiyor çok memnunum 🌺