Bebeğim 7 aylik hiç bir şekilde mamayi kabul etmiyor çeşitli markalarda mama denedim kabul etmedi. Kaşık mama aldım onlarida yemiyor ek gida ve pastorize süt ile bebe biskuvisi veriyorum bu konuyla ilgili sorun yaşayan yada fikri olan varmi lütfen boş birakmayin Lütfennn