Kızlar bebeğim 13 gunluk bebeğim. Kuveze girdik çıktık. Bebeğim çok sık uyuyor. Şırıngayla besliyoruz. Meme reddi var. Çok az günde bir kez falan göğsümü alıyor. Ne yapabilirim nasıl uyanır? Topuğundanda burnundan da oynasam da uyanmiyor. 40 CC sut veriyorum iki saatte bir. Önerilerinizi bekliyorum. 🙏💙